نرم افزار رایگان FitOn، یکی از بهترین برنامه ها برای ورزش منظم در خانه


قبل از هر چیزی، باید ذکر کنم که این نرم افزار برای افراد خیلی مبتدی مناسب نیست، 

آقایونی که میخوان این نرم افزار و تمرین هاش رو امتحان کنن ماه اول از تمرینات 6 ماهه

و خانوم ها هم هفته ی اول از تمرینات bunny slope رو تموم کرده باشند. 


شعار سازنده های این اپلیکیشن اینه که دیگه برای ورزش و تمرین کردن نیازی نیست پولی به مربی بدین...

مربی های خوبی این تمرینات رو طراحی کردن و همزمان با شما انجامش میدن، خود همین باعث میشه که بهونه ای نداشته باشید که تمرینات رو نصفه و نیمه انجام بدین.

خودم 4 هفته است تمریناتشون رو تست می کنم. با تنظیمات زیر:

تنوع تمرینات هم فوق العاده بالاست و شامل انواع تمرینات یوگا و HIIT و ... ست. فردی ممکنه از تمرینات یوگا خوشش نیاد، در تنظیمات این اپ می تونه یوگا رو خاموش کنه تا در پلن ورزشیش تمرینات یوگا حذف بشن.

 

فقط مساله ای که وجود داره اینه که برنامه هاشون خیلی با تمرینات کلیستنیکس هماهنگ نیستن (بارفیکس و حرکاتی که نیازمند میله هستن وجود نداره)، چون این برنامه برای کسانی ساخته شده که توی خونه تمرین می کنند. 

اگه دوست داشتین این نرم افزار رو استفاده کنید و تمرینات وبلاگ رو هم ادامه بدین، توصیه می کنم ترکیبی عمل کنید. مثلا ممکنه شما در هفته 5 روز ورزش کنید، Workouts per week رو روی 2 تنظیم کنید و 2 روز از تمریناتتون رو با این اپ و 3 روز رو می تونید طبق برنامه ی کلیستنیکس و روتین های موجود در وبلاگ پیش برید. 

 

مصرف اینترنت این برنامه خیلی زیاده، چون تمرینات به صورت ویدئوهای با کیفیت هستن. برای هر تمرین 20 دقیقه ای حدود 400 مگابایت مصرف میشه. 

اگه شما هم مثل به اینترنت پر حجم دسترسی ندارید، پیشنهاد می کنم برنامه ی internet download manager رو نصب کنید و وقتی که طرح اینترنت نامحدود رو فعال می کنید ویدئوهای چندین هفته رو از طریق سایت شون دانلود کنید (دکمه ی دانلود برای هر ویدئو وجود نداره، ولی با سرچ کردن می تونید راه حلش رو پیدا کنید). آدرس سایت: fitonapp.com

 

نصب برنامه:  آدرس google play

 

اگه سوالی داشتید در قسمت نظرات مطرح کنید.

کانال تلگرام کلیستنیکس: ir_calisthenics