کلیستنیکس

پاسخ به سوالات دوستان درباره سیستم Bar Brothers

بخشی از نظر آقای ایمان: برای خرید سیستم بار برادرز چطور باید عمل کنیم و اینکه بعضی از فیلمها را من تو یوتیوب دیدم متوجه نشدم مثلا در روز اول چه تعداد از هر حرکت بزنیم و چند ست بزنیم در کل چیزی متوجه نشدم لطفا کمی در مورد این سیستم و تعداد حرکات و ستهایش توضیح دهید.

پاسخ:

سیستم Bar Brothers یک برنامه تمرینی 12 هفته ای می باشد که توی اون برای هر روز شما یک برنامه تمرینی وجود داره که باید اون رو انجام بدید. تمرینات به صورت split یا تفکیک هستند، یعنی تمرینات هر روز مربوط به یک بخش از بدن (پا، شکم، سینه و...) هستند و برنامه Full Body یا کل بدن در اون وجود نداره. 

اگه مطالب ما رو از ابتدا دنبال کرده باشید متوجه میشید که افراد تازه کار و مبتدی باید با تمرینات کل بدن شروع کنند و بعد از اینکه پیشرفت کردن می تونن تمریناتشون رو به صورت تفکیک انجام بدن. به همین دلیل این سیستم برای کسی که آمادگی بدنی خوبی نداره توصیه نمیشه و انجام تمرینات این سیستم قطعا براش دشواره.

درباره فیلم هایی که توی یوتیوب دیدید: لازار و دوشان گاهی تمریناتی رو به صورت رایگان توی کانال یوتیوب و اینستاگرامشون قرار می دهند که ربطی به این سیستم نداره.

اگه تمرینات این سیستم رو تهیه کنید یک فایل پی دی اف به همراه کلی فایل ویدئویی در اختیار شما قرار می گیره. فایل پی دی اف حاوی اطلاعات تمرینات است و فایل های ویدئویی به صورت تصویری به شما نشون می دن که تمرینات هر روز رو چطوری انجام بدید. (برای هر روز یک ویدئو وجود داره) فایل پی دی اف و ویدئو های تمرینات طوری آماده شدن که براحتی قابل فهم هستند و پیچیدگی خاصی وجود نداره. 

در ضمن برخی از فایل های ویدئویی درباره توصیه های تغذیه ای است و اطلاعات خوبی در این مورد در اختیار شما قرار میده. 

به صورت خلاصه:

• شما یاد می گیرید که هر روز چه تمریناتی رو انجام بدید، این تمرینات رو در چند ست انجام بدید. تعداد تکرار هر حرکت چقدر باشه. برای هر روز یک ویدئو وجود داره که نجوه انجام تمرینات رو به شما آموزش میده. یاد می گیرید که اگه حرکتی براتون سخت بود فرم راحت تر رو چطوری انجام بدید و...

• برخی از ویدئو های ابتدایی مربوط به تغذیه هستند. 

• روزهای استراحت هم مشخص شده اند. 

• برای هر هفته یک جمله انگیزشی در اختیار شما قرار می گیره که حین تمرینات روش تمرکز کنید.

• تمرینات هفته به هفته سخت تر و سخت تر می شوند.

• این سیستم برای افرادی که فکر می کنن قراره بخاطر سخت بودنش جا بزنن اصلا مناسب نیست، از یه جایی به بعد تمرینات خیلی سخت میشن. (برای افرادی که خیلی جدی ورزش نمی کنند مطالب وبلاگ کافی ست)

• ...

 

نحوه ی خرید:

برای خرید این سیستم دو راه دارید، 

1- اگه به حساب دلاری دسترسی دارید می تونید از طریق این لینک این سیستم رو تهیه کنید.

بعد از پرداخت هزینه صفحه ای مانند شکل زیر رو مشاهده می کنید و می تونید برید داخل هر کدوم از قسمت ها و ویدئوها رو به صورت آنلاین تماشا کنید:

البته چون ویدئوها توی سرور vimeo آپلود شدن و این سایت توی ایران فـیلـتره باید ویدئوها رو با قندشکن تماشا کنید. درضمن امکان دانلود ویدئوها وجود نداره. 

2- راه ساده تر:

اگه به حساب دلاری دسترسی ندارید، و دوست دارید بعد از خرید، فایل ها رو براحتی از سرور پیکوفایل دریافت کنید:

لینک خرید سیستم Bar Brothers

 

برای خرید این سیستم عجله نکنید، ابتدا با تمریناتی که توی وبلاگ موجود است خودتون رو به سطح قابل قبولی برسونید و بعد اطمینان از اینکه برای این ورزش جدی هستید می تونید این سیستم رو تهیه کنید.

برای اطلاعات بیشتر می تونید از این لینک استفاده کنید که این سیستم رو مورد نقد و بررسی قرار داده.

اگه سوالی پیش اومد یا نکته مبهمی وجود داشت در قسمت نظرات مطرح کنید.