کتاب صوتی راه مرد یخی


سرما همیشه یکی از نقطه ضعف های من بود و از اون آدم ها بودم که با باز کردن در یخچال هم سرما میخوردم! فکر می کنم خیلی ها توی فصل سرما کمتر ورزش می کنن. خب، وقتشه اوضاع رو عوض کنیم...

ویم هوف رو کاملا اتفاقی پیدا کردم، خیلی وقت پیش داشتم یوتیوب گردی می کردم و ویدئوهایی درباره زندگی توی جاهای سرد میدیدم، یه ویدئو از یوتیوبر معروف jonna jinton نظرمو جلب کرد، اصلا آدم پوست کلفتی بنظر نمیرسید و همش به خودم میگفتم "عجیبه که توی اون سرما دووم میاره!" :)  -- لینک ویدئو

تا اینکه تعجب من با رفتن ایشون توی آب دریاچه ای که یخ زده دوچندان شد!

و ایشون توی اون ویدئو گفتن که از روش ویم هوف برای این کار استفاده می کنن.

ویم هوف تحت آزمایش های مختلفی قرار گرفته و سرچ اسم ایشون توی سایت های معتبر نشون دهنده ی اینه که روش ایشون واقعا علمی هست و می تونه فواید زیادی داشته باشه. (+)

قبلا درباره تنفس به روش ویم هوف صحبت کردیم که می تونه ریکاوری رو سریع تر کنه و عملکرد ورزشی رو بهبود بده. (لینک)

عزیزانی که دوست دارن به صورت دقیق تر با روش ویم هوف آشنا بشن می تونن این کتاب صوتی رو گوش کنند:

لینک کتاب صوتی در کانال تلگرام: لینک     --- مدیتیشن ویم هوف: لینک

 

نکته مهم:

• مطمئنا این روش مناسب همه نیست، اگه علاقمند به انجام تمرینات ویم هوف هستید، حتما با پزشک خودتون مشورت بکنید.

 

منبع کتاب صوتی: ذهن کوک

 

آدرس کانال تلگرام: @ir_calisthenics