آیا بدون هیچ دلیل خاصی احساس ناخوشی و بی حالی دارید؟ این پست رو حتما مطالعه کنید.


توی وبگردی های خودم یه تصویر رو دیدم که یه مکالمه ی خیالی بین یک پزشک و بیمارشه. از اونجایی که درباره تک تک موارد ذکر شده در این تصویر تحقیق کردم و میدونم که موثر هستن، شما رو به یک چالش 3 هفته ای دعوت می کنم. 

- بیمار: حالم خوش نیست و دقیقا نمی دونم چرا!

+ پزشک: ازت می خوام که روزی 2 بار و هر سری به مدت 20 دقیقه مدیتیشن کنی. هر روز حداقل 30 دقیقه ورزش کن. از غذاهای فرآوری شده دوری کن. تا می تونی میوه و سبزیجات ارگانیک بخور. وقت بیشتری رو در طبیعت و وقت کمتری رو در فضای بسته ی خونه بگذرون. درباره چیزهایی که تو نمی تونی کنترلشون کنی نگران نباش و از تلوزیون دوری کن. سه هفته ی دیگه دوباره پیشم برگرد.

 

توضیحات:

- مدیتیشن ساده تر از اونیه که فکر می کنید. لینک (آموزش مدیتیشن به زبان ساده) - واقعا بعد از یک رب مدیتیشن حس غیر قابل توصیف و فوق العاده ای به آدم دست می ده. 

- 30 دقیقه ورزشتون حتما کلیستنیکس باشه! به دلایلی که قبلا ذکر شده. حتی اگر روز استراحتتونه، یه تمرین سبک رو انتخاب کنید.

- اگه استرسی هستید و درباره چیزهایی که نمی تونید کنترلشون کنید خیلی حرص می خورید چاره شما مطالعه ست، پیشنهاد من برای شروع: فلسفه ای برای زندگی (رواقی گری در دنیای امروز)، در این کتاب یاد خواهید گرفت که وقتی چیزی تحت کنترل شما نیست، رهاش کنید.

- این موارد رو روی برگه ای یادداشت کنید و تا وقتی که این ها رو انجام ندادید نخوابید. 

- سه هفته ی دیگه به همین آدرس مراجعه کنید و بگید که این چالش چطور بود؟

 

کانال تلگرام ما - ir_calisthenics@