کمر درد

تمرینات Back to Life برای افرادی که میخوان مشکلات کمرشون رو حل کنند.


خیلی از دوستان علاقمند به ورزش به دلیل مشکلات کمرشون جرات نمی کنن ورزش رو به صورت جدی دنبال کنند، یا خیلی ها از جمله خودم بعد از شروع ورزش به کمردرد مبتلا میشن و این بهونه ای میشه که از ورزش کردن دست بکشند. جزو هر دسته که هستید این تمرینات می تونه به شما کمک کنه که خیالتون از کمرتون راحت بشه. 

کسی که با کمردرد دست و پنجه نرم می کنه نباید اشتباهات زیر رو مرتکب بشه:

 

1. انجام حرکات کششی برای ماهیچه های غیر مرتبط:

زمانی که دچار درد هستیم بدن ما سیگنال های گیج کننده ای رو برای ما ارسال می کنه. در حقیقت ناحیه ای که ما در اون درد رو احساس می کنیم همیشه ناحیه ای نیست که باعث بوجود اومدن درد شده و ممکنه علت این درد در یک قسمت دیگه باشه. به همین دلیل خیلی ها با خودشون فکر می کنند که در صورت بروز درد، برای اون ناحیه حرکات کششی انجام بدن و در نتیجه درد شون کمتر خواهد شد، در حالی که ممکنه در دراز مدت این کار باعث بدتر شدن شرایط بشه. 

 

2. مقابله با کمردرد با قوی تر کردن عضلات کمر:

کسایی که دچار کمردرد هستن اغلب فکر می کنن که "واسه کمتر کردن کمردردم باید عضلات کمرم رو قوی تر کنم" در حالی که در اکثر اوقات دلیل اصلی کمردرد ضعیف بودن عضلات کمر نیست، بلکه منبع اصلی اون ضعف عضلات شکم است! 

 

3. استراحت دادن به کمر:

بر طبق مطالعات جدیدی که در این مورد انجام شده استراحت کردن همیشه بهترین راه برای کم کردن کمر درد نیست و گاها می تونه باعث ایجاد ضعف بیشتر در عضلات و بدتر شدن شرایط بشه. منظورمون این نیست که دفعه ی بعد که دچار کمردرد شدید بالا پایین بپرین و توی یه ماراتن شرکت کنین، بلکه به این نکته اشاره می کنیم که با برخی حرکات نرم و مناسب خیلی سریع تر می تونید سلامتی رو دوباره تجربه کنید. 

 

خالق این سری از تمرینات شخصا با کمردرد دست و پنجه نرم کرده و برای حل مشکل خودش روش های زیادی رو امتحان کرده که در نهایت این تمرینات کوتاه بودن که زندگیش رو نجات دادن. 

برای خوندن کل داستان از قلم خود Emily می تونید به این لینک مراجعه کنید: لینک erasemybackpain

 

تمرینات Back to Life شامل:

11 فایل ویدئویی ( 1 ویدئو مقدمه + 8 سطح مختلف از تمرینات + 1 ویدئو خنک کردن بدن بعد از تمرینات + 1 ویدئو برای تقویت بالاتنه)

حجم: 418 مگابایت

زبان: انگلیسی

سایت: www.erasemybackpain.com

 

لینک خرید محصول با قیمت 2 دلار: لینک

(بعد از پرداخت فایل ها به صورت خودکار در محیط ربات براتون ارسال میشه)

در صورتی که مشکلی پیش اومد و یا سوالی داشتید در قسمت نظرات مطرح کنید.