تمرینات قدرتی ژیمناستیک

Building the Gymnastic Body: The Science of Gymnastics Strength Training

آماده سازی بدن برای تمرینات قدرتی ژیمناستیک

زبان: انگلیسی

تعداد صفحات: 212

فرمت: pdf - حجم: 12 مگابایت

نویسنده: Christopher Sommer

سال انتشار: 2008

 

ترجمه ی دقیق تر عنوان این کتاب "چگونه بدنی همانند بدن ژیمناست ها بسازیم" می باشد.

همه ی ما هنگام المپیک ژیمناستیک کارها را دیده ایم که بدنی فوق العاده زیبا و قوی دارند، نکته ی جالبی که درباره این ورزشکاران وجود دارد این است که آنها این بدن فوق العاده و قدرت شون رو تماما از طریق تمرینات کلیستنیکس و با استفاده از وزن بدن بدست می آورند.

خیلی ها فکر می کنند تمرینات کلیستنیکس باعث افزایش قدرت نخواهد شد و فقط برای افزایش استقامت مناسب است! در حالی که بدن ما فرق بین تمرینات مختلف را متوجه نمی شود و به مقاومتی (resistance) که حین تمرینات وجود دارد واکنش نشان می دهد. تمرینات کلیستنیکس علاوه بر مناسب بودن برای کسب قدرت باعث افزایش تعادل و چالاکی فرد می شوند، شاید به همین دلیل است که بازیگرهایی مانند جکی چان در تمرینات ورزشی خود، این تمرینات را نیز جا داده اند. 

در این پست اشاره کردم که کم کم به سطحی نزدیک شدید که باید خودتون برای خودتون برنامه بنویسید، از اونجایی که خیلی از دوستان نمی توانند آموزش هایی مانند سیستم Bar Brothers رو تهیه کنند، به فکر افتادم که کتابی رو پیدا کنم که این دوستان بتوانند علم خود رو در این زمینه افزایش دهند، البته این کتاب به قدری مفید خواهد بود که حتی برای افرادی که دوره هایی مانند Bar Brothers رو تهیه کردند هم توصیه می شود.

 

اسکرین شات از فهرست منابع: صفحه اول، دوم

برای اطلاعات بیشتر درباره این کتاب به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک سایت Amazon

 

دانلود رایگان